  • Data: 2006-02-24 09:31:24
    Temat: Re: WAP a banki
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > ja sie bawilem w przelewy w mBanku i... jestem jedyna osoba ktora znam,
    > ktora kiedykolwiek odaplila strone banku w WAPie a "paru" znajomych ma
    > konta w roznych bankach internetowych
    >
    > co do danych to podejzewam ze ponizej 0,1% ;-) (czyli niemiezalnie malo -
    > raczej do mierzenia na sztuki a nie na %)

    Jeszcze ja.
    Korzystalem z dostepu poprzez WAP w mBank i Multibank na Nokia 6210 i 6310
    przez GPRS i bylo bez problemowo. Teraz z kolei w Nokia 6030 mam problem,
    ale korzystam juz tak rzadko, ze nawet mi sie nic chcialo dochodzic czemu
    tak jest. Po wpisaniu loginu i hasla dostaje informacje, ze 'plik jest za
    duzy do zaladowania'.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl