  • Data: 2012-03-11 13:34:33
    Temat: Re: WBK śledzi klientke - detektyw
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    news:io7kzjrixgv1.1c10zjhcs6z14.dlg@40tude.net...

    > To dla porządku sprawdź powiązania między BZWBK i Avivą.

    Chodzi Ci zapewne o powiązania kapitałowe - co to ma wspólnego z omawianą
    przez nas sparwą? Ja na jakiej podstawie ktoś pisze, że bank śledzi
    klientkę, skoro na oko widać, ze ubezpieczyciel? Dla mnie, to właśnie ten
    artykuł jest próbą wymuszenia wypłaty odszkodowania i wmanipulowania banku
    w sprawę, której stroną tak naparwdę jest ułomną. No przecież nikt z
    zarządu banku tym gzymsem nie rzucał. Jakby przypuszczali, ze moze komuś na
    głowę spaść, to by pewnie zabezpieczyli. Oczywiście bank ponosi
    odpowiedzialność cywilną za zdarzenie, ale na zasadzie ryzyka, a nie winy.