  • Data: 2004-03-21 15:03:34
    Temat: Re: "Wielki Brat" z banku
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski wrote:
    > On Sun, 21 Mar 2004 13:46:51 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    > taaa - 10-latek może inaczej wygląda od noworodka, ale 18-latek od
    > 28-latka nie różni się "nie do poznania".

    Oj, chyba nie wiesz ile można zmienić fryzurą, wąsami, brodą, okularami,
    makijażem ... Wystarczyło że zapuściłem grzywę i kumpel z technikum, z
    którym nieraz w ławce siedziałem, mnie dobre kilkanaście sekund
    rozpoznawał na żywo, a na żywo jest IMO jednak łatwiej.

    > nie zgadzam się. IMHO jest proste.

    Jest proste, ale mimo wszystko odrobinę kosztuje.

    > 1. Bariera tachniczna. Banki mają zazwyczaj jakiś monitor kolorowy :-)
    > 2. Bariera psychologiczna. Idę do banku i mam paluchy odciskać jak
    > jakiś bandzior? :-)

    Biometryka byłaby niegłupim rozwiązaniem - tylko elektroniczna, nie
    babranie się w jakimś tuszu :-) Gdyby paluszek mógł służyć zamiast PINu
    to mogłoby się udać wyrugować skojarzenia z bandziorami. Ale to jest
    jeszcze kwestia mniej, lub bardziej kosztownej przyszłości.

    --
    Pozdrówka,
    Artur