eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klientaRe: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
  • Data: 2015-11-07 01:29:01
    Temat: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 07-11-15 o 01:01, witek pisze:
    > Robert Tomasik wrote:
    >> W dniu 07-11-15 o 00:33, MarekZ pisze:
    >>
    >>> Jak bank BPH będzie próbował coś wyłudzać kierunki są wiadome: KNF,
    >>> bankowy Arbitraż Konsumencki, a w szczególnie spektakularnych
    >>> przypadkach prokuratura, a co. :)
    >>>
    >>>
    >> Rzuciłem na grupę zajawkę i muszę po prostu to przemyśleć. Nie ukrywam,
    >> że KNF był pierwszym pomysłem.
    >
    > Pierwszym pomyslem skoro zgodziles sie na cykliczne obciazanie karty
    > powinno byc zrezygnowanie z tego.
    >
    Ale jak? Jeśli się zgodziłem - no nie wykluczę tego po dwóch latach - to
    nie wiem, nie pamiętam na jakiej stronie. Bank wskazuje serwis, ale ten
    serwis twierdzi, że nie przetwarza moich danych. Mam zrzut ekranu
    zachowany na wszelki wypadek. Trzy miesiące zajęło bankowi ustalenie, to
    obciąża moje konto. Nie pamiętam, gdzie wówczas tę licencję kupowałem.
    Znalazłem jakiegoś syfa na dysku, ale moje programy nie umiały tego
    wywalić. Znalazłem w necie, że ten program (celowo nie piszę jaki) daje
    sobie z tym radę. Znalazłem najtańszą licencję w necie, by odblokować
    program. Podejrzewam, że serwer do zassania był jakiś trefny. Jak się
    zorientowałem, że program działa wadliwie, to wywaliłem go. Usunąłem.
    Wyczyściłem rejestry. No nie mam nic z tego. Po dwóch latach nie ustalę,
    gdzie to wówczas kupowałem. Nawet mi do łba nie przyszło, że może mi się
    to po dwóch latach przydać.
    >
    >
    > Wysłałem materiał do niebezpiecznika -
    >> zobaczymy co z tym zrobią. No przecież oni - jeśli wierzyć tym
    >> rewelacjom - to:
    >>
    >> 1) Prowadzą rachunki dla osób po rozwiązaniu umów, a zatem bez ich zgody
    >> (dane osobowe);
    > Nie musza miec twojej zgody. Prawo bankowe pozwala im na przetwarzanie
    > twoich danych.
    > Nie zachowuj sie jak dziecko w piaskownicy.

    Prawo banku do przetwarzania moich danych osobowych wynika z zawartej ze
    mną umowy. Ale oni twierdzą, ze będą ten rachunek prowadzić, choć
    rozwiążę umowę. Ba, choćbym umarł, to będą nadal sobie wirtualnie
    obciążać rachunek nieistniejącej karty płatniczej. Rachunek techniczny.
    >
    >>
    >> 2) Obciążają rachunki bankowe należnościami wbrew zdrowemu rozsądkowi, o
    >> prawie nie wspominając.
    > bank nie dziala zgodnie ze zdrowym rozsadkiem bo ten czasmi jest chory.
    > Tylko zgodnie z przepisami.
    \
    Czyli za normalne i zgodne z prawem uważasz obciążanie rachunku przez
    podmiot, który nie musi mieć kodu bezpieczeństwa? To przecież każdy może
    rozliczyć cokolwiek w ciężar karty. Odnoszę wrażenie, że Bank nie wie,
    kto jest akceptantem, skoro podają jakiś głupi adres.
    >
    >> 3) Prowadzą rachunki dla osób, które mogą nie żyć i naliczają im
    >> należności - to już po prostu kuriozum.
    >
    > Ale twierdzisz tak bo tak sie stało, czy tylko pani w banku ci tak
    > powiedziala..

    Dwie kobiety tak twierdziły. Kobiety powołane do wspierania pracowników
    oddziałów przy obsłudze klientów, więc teoretycznie powinny być
    zorientowane.

    > Bo narazie to raczej nic sie nie zdazylo niezgodnego czy to z rpawem czy
    > regulaminem banku czy prowadzenia karty.

    No nieustalony serwis puszcza obciążenia w ciężar mojego rachunku bez
    mojej zgody a jedynie twierdząc, ze podobno wyraziłem kilka lat temu na
    to zgodę. Bank nawet nie jest w stanie ustalić, co to za serwis (w
    każdym razie nie ten, który podali) i Ty uważasz, że wszystko jest OK!
    Ba, Bank utrzymuje, że nie da się tego odwołać i już. Bo nawet już nie
    chce mi się pieniaczyć o te zaległe obciążenia. Jak zablokować
    rozliczenie w styczniu 2016 roku?

    >>
    >> 4) W kontakcie z Polskim klientem używają angielskiego języka - ustawa o
    >> języku polskim!
    > a z kim sie kontaktowales.
    > Wrzuc to pismo?

    Nie widzę Twojego e-maila. Wyślij cokolwiek na mój - jest w nagłówku
    niemaskowany - to Ci wyślę skan. Nie chcę tego w net na razie pchać.
    >>
    >> Normalnie nie uwierzyliśmy pierwszej konsultantce i dlatego telefon do
    >> innej. Jakby mi nie puścili na głośnym, to bym po prostu nie uwierzył.
    >
    > TO dalej nie oznacze, ze glupty padly.
    > I tylko pod tym kontem mozna to naglosnic, ze panie nie maja pojecia
    > gdzie pracuja.
    >
    > Tez to przerabialem w ING. Niedouczona dziewczyna probowala mi wmowic,
    > ze nie moge dostac salda konta osoby zmarlej, mimo, ze jestem
    > spadkobiercą. Twardo stała na swoim stanowisku wiec zmienilem
    > "stanowisko" bo mi bylo szkoda czasu. W innym oddziale nie dosc ze dalo
    > sie zalatwic, to jeszcze przez telefon a jak przyszedlem do oddzialu to
    > juz wszystko czekalo gotowe.
    >
    > Fakt, ze uslyszenie glupoty dwa razy kwalifikuje sie do natychmiastowego
    > pozegnania sie z bankiem.
    >
    >
    Nie, no ja jestem spokojny. Od 1994 roku jestem z BPH i ciężko mnie
    zniechęcić. Wiem, że w innych bankach nie jest lepiej. Nie pójdę do
    innego oddziału, bo to małe miasto. Mamy drugi, ale to ci sami
    pracownicy. Po za tym pracownicy są naprawdę OK! W poniedziałek Dyrektor
    ma interweniować - dziś te rewelacje wyskoczyły po 16, więc trudno było
    kogokolwiek kompetentnego znaleźć. Kolejny fraud jest planowany na
    styczeń - może do tego czasu coś konstruktywnego ustalą.

    Rzuciłem na grupę, bo może ktoś miał podobny przypadek i wie jak to
    obejść. Może ktoś coś mądrego napisze. Chwilowo zastanawiam się nad
    pismem do GIF. Nie lubię rozpętywać burd bez przemyślenia, więc
    wygadałem się tu i czekam. Może ktoś coś podpowie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1