-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.f
r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
kartę :-) nieistniejącego klienta
Newsgroups: pl.biznes.banki
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5...@g...pl> <n1jbdr$vqg$1@dont-email.me>
<563d3471$0$694$65785112@news.neostrada.pl> <n1je5m$vqg$2@dont-email.me>
<563d4ac7$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
<n1jjse$vqg$5@dont-email.me> <563d5960$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<n1jlla$vqg$6@dont-email.me>
<563dfd83$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
<n1l49m$o5c$1@dont-email.me> <1...@4...net>
<n1lndu$9i2$1@dont-email.me>
Date: Sat, 7 Nov 2015 22:24:17 +0100
Message-ID: <1pre84ywsql0z.17uch2vndwad6$.dlg@40tude.net>
Lines: 76
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1446931449 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22821 82.143.187.50:64951
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4243
X-Received-Body-CRC: 23363587
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:617820
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 7 Nov 2015 14:39:33 -0600, witek napisał(a):
> J.F. wrote:
>>> Bank odpowiedzial ci poprawnie na reklamację.
>>> Nie moze cofnąć transakcji, bo jak najbardziej na rekurencyjne
>>> obciążanie karty wyraziłeś zgodę. Wiec nie ma mowy o zadnym fraudzie.
>>
>> Bank o tym nie wie - tzn wie od drugiej strony.
>
> Dlatego przyjął reklamację roberta i otrzymał odpowiedź, że obciążenie
> karty wynika z zakupu konkretnego produktu i zgody na cykliczne
> obciążenie karty jako zapłaty za licencję na kolejny okres.
>
> Dlatego odpisał, że reklamacji uznać nie może. No bo ni może.
A jakby druga strona sklamala ?
Kto tu ma racje - klient, czy nieznajomy ?
>>> To co bank powinien zrobić ale się pewnie nie dogadaliscie, to nie
>>> reklamować bezzasadność transakcji tylko reklamowac podwojne obciążenie
>>> karty. I tu bys wygral.
>>
>> Albo i nie, bo skoro kontrahent dwa razy obciazyl, to widac ma racje w
>> opinii BPH :-)
>
> Nie. W reklamacji w ogole nie było mowy o podwojnym obciążeniu, tylko o
> bezsadnycm obciążeniu.
A jakby bylo ?
Moze by i sie obciazajacy przyznal, ze pomylka, a moze nie ... to
widac dwa obciazenia sie nalezaly :-)
> Najwyrazniej się nie dogadali czego reklamacja ma dotyczyc lub druga
> strona nie zrozumiała.
> Bank w reklamacji wymienił tylko jedną transakcję.
> Stąd odpowiedź drugiej strony była taka jaka była.
Ja tam nie wiem, ale Robert zapewne reklamowal obie.
>> Tak czy inaczej - powinna byc procedura, aby klient mogl sie od takiej
>> platnosci uwolnic.
> Oczywiscie. Płatności rekurencyjne załatwią się u źródła a nie w banku,
> bo bankowi nic do tego.
Hm, zmienisz zdanie, jak ciebie ktos zacznie obciazac, i nie bedzie
nawet wiadomo kto ...
>> Wycofanie platnosci, a potem dostawca bedzie szukal kontaktu.
> płatności wycofać się nie da, bo nie ma podstawy.
A podstawa powinna byc polecenie klienta.
Choc z drugiej strony ... jakby tak mogl wycofywac ... biedni ci
sprzedawcy. Na swiecie to jednak jakos dziala od pol wieku,
podejrzewam ze polskie banki nie dorosly.
> Dostawca kontaktu szukał nie będzie. Po prostu zablokuje licencję (albo
> i nie) i sprawę zakończy. Za mały zysk, za duże koszty zeby sie w to bawic.
Dokladnie, tym bardziej powinno byc to zalatwione po mysli klienta.
No ale to nie musi byc taki prosty przypadek.
>> Albo jednak wyciagnac nauczke i do internetu wirtualna karte zalozyc.
> Nauczka powinna być taka:
> jak sie coś kupuje to zostawiać sobie informację o tym co sie kupiło i
> gdzie. Szczególnie jeśli obciążenia są cykliczne. Na pewno na majla
> przyszło potwierdzenie transakcji. Takie informacje trzeba po prostu
> zbierac.
A i tak nie znasz dnia ani godziny, gdy cie obciaza.
> Zresztą jak widać da się i bez tego.
> Mi się sprawę udało załatwić w 5 minut po jednej linijce z wyciągu karty.
Bo trafiles na grzeczny serwis. A jakby byl niegrzeczny ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.15 23:11 witek
- 08.11.15 00:33 Robert Tomasik
- 08.11.15 00:36 Robert Tomasik
- 08.11.15 02:34 witek
- 08.11.15 02:37 witek
- 08.11.15 11:07 m4rkiz
- 08.11.15 11:34 Robert Tomasik
- 08.11.15 11:37 Robert Tomasik
- 08.11.15 11:57 Robert Tomasik
- 08.11.15 16:44 witek
- 08.11.15 16:47 witek
- 08.11.15 17:26 witek
- 08.11.15 18:45 Robert Tomasik
- 08.11.15 18:48 Robert Tomasik
- 08.11.15 21:39 ikarek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
Najnowsze wątki
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych