  • Data: 2011-02-20 07:17:23
    Temat: Re: Wsparcia przełamane
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:ijnuhr$igs$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Emeryt" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > totalna bzdura
    > o czym Ty piszesz???
    > dobre:)))))
    >
    > mieszkanie warte wtedy $20k (dosyć drogo, wyżyłowana cena) teraz można bez
    > problemu sprzedać za 200kPLN = $70k
    >
    > wybacz, ale to śmieszne co tu napisałeś

    Śmiesznie to Ty piszesz, pewnie masz ze dwadzieścia kilka lat.
    Mieszkania w PRL były spółdzielcze "dawane" i ich wartości nie da sie
    porównać z dzisiejszymi. Za $ nikt mieszkania nie kupował (bo nie było
    podaży). Spółdzielcze własnościowe za $ oficjalnie nie można było sprzedać
    (przede wszystkim kupujący musiłby sie wykazać skąd ma te dolary).
    W rzeczywistości za $1,00 (wg. czarnorynkowego kursu) można było kupić około
    30 bochenków chleba. Teraz można jeden bochenek.
    Zwykły zjadacz chleba czy też "badylarz" mógł odkładać dolary tylko kupowane
    na czarnym rynku. Po planie Balcerowicza za te dolary można było kupić
    średnio 10 razy mniej wszystkiego. Tak samo ze złotem.