eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWysłałem Polbankowi wypowiedzenieRe: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: darnok <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Date: Wed, 09 Apr 2014 21:21:55 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <li46kk$vsg$1@node1.news.atman.pl>
    References: <li1kn5$u75$1@speranza.aioe.org>
    <534459de$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <li1p0h$ap0$1@node1.news.atman.pl>
    <5344b5d0$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>
    <li3gn2$hva$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 088156226213.dynamic.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1397071316 32656 88.156.226.213 (9 Apr 2014 19:21:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Apr 2014 19:21:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    In-Reply-To: <li3gn2$hva$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:601532
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-04-09 15:07, tom wrote:
    > Przy okazji wprowadzenie opłaty za przewalutowanie płatności
    > zagranicznych dla kart VISA we wrześnie zeszłego roku, złożyłem sprzeciw
    > wobec wprowadzanych zmian, czyli karta miała być zamknięta dzień przed
    > wejściem zmian, karta działała dalej. Infolinia i oddział twierdzili, że
    > nie mają takiej procedury. Dopiero skarga do KNF spowodowała w miarę
    > sprawne zamknięcie karty. Otrzymałem z banku pismo, że pouczyli
    > pracownika, który popełnił błąd i tyle.

    Dokladnie spodziewam sie podobnego podejscia.
    I absolutnie nie sadze zeby bylo tak jak pisze Zenowek43. Mysle ze bez
    reklamacji sie nie obejdzie - stad tez podalem termin "wrzesniowy"
    zamkniecia skutecznego karty.

    Moja zona miala podobna sytuacje z wypowiadaniem roru w Półbanku.
    W tym przypadku to tylko ok 3 miesiecy trwalo i 2 reklamacje zeby
    zrozumieli ze ona nie musi nic na ich formularzach pisać i że wystarczy
    kartka papieru napisana własnoręcznie "Wypowiadam umowe prowadzenia
    rachunku XXX".

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1