  • Data: 2003-01-23 05:19:17
    Temat: Re: Wystrzegać się jak ognia i zarazy......
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No, to jest dopiero PR.
    Gratuluję- to podnosi na duchu :-)))
    Jestem pod wrażeniem.

    >Mój post nie zamykał dyskusji, a miał na celu jedynie
    > wskazać innym jakie praktyki tu uprawiasz i jak jesteś wiarygodny.

    Ajajaj... Szczena mi opadła i zaplułem monitor (ze śmiechu).
    Niewiarygodna replika
    Nawet nie masz pojęcia Tensor jak bardzo jesteś blisko.
    Powiedziałbym nawet, że trafiłeś w sedno.
    LOL

    Pozdrawiam
    Grzegorz

    PS
    Własnie się dowiedziałem, że BKD w mBanku i zarazem (jak zapewne większości wiadomo)
    w Multibanku
    działa dosyć sztywno...
    Zobaczymy jak tam w marmurkach.
    Bez komentarza.