eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora. › Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
  • Data: 2010-07-12 15:36:01
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-12 15:00, xbartx pisze:

    > Może gdzieś po drodze poszły jakieś złośliwe uwagi tudzież niewybredne
    > komentarze a dalej to już samo poszło ;)

    Ani gram ... Po prostu tłumaczono mi ciągle że posługuję się
    fałszywym dokumentem ... jedyny element zaczepny jaki
    zastosowałem to pytanie, dlaczego nie wzywa ów imbecyl policji
    skoro ma złodzieja na miejscu i złodziej nie chce wyjść
    dobrowolnie i czeka na wypłatę.

    Nie miałem czasu na "dymienie" i komplikowanie sobie dnia -
    kantory zaraz pozamykają, auto już spakowane, nic tylko wypłacić
    pieniądz i jechać.

    6008