    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ZUS staje dęba...
    Date: Wed, 3 Feb 2016 16:52:26 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n8ss2i$ikk$...@n...news.atman.pl

    > Ja podparłem się konkretnymi cytatami; Ty zaś -- ,,swoją dobrą pamięcią''.
    + Ja podparłem się konkretnymi cytatami; Ty zaś -- ,,swoją doskonałą pamięcią''.

    > Poseł PiS w swym wystąpieniu twierdzi, że zacytował RPetru.

    > Poseł PiS od siebie:
    > ...zwracając się do ministrów rządu PiS oraz do posłów PiS...

    > https://youtu.be/MRnW_iMfkHc?t=20

    > Cytat z wypowiedzi RPetru przytoczony przez posła PiS:
    > ...to nie Trybunał blokuje ustawy, to Wy je blokujecie, bo ich nie zgłaszacie...

    Chyba nie ulega wątpliwości, iż wg posła PiS, RPetru zwraca się do ministrów
    PiS i posłów PiS, nie do rządu RP w ogólności, ale jednak Budzik kwestionuje:

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Nie zarzucił bezczynności PiSowi tylko rządowi...

    Przy okazji -- ja raczej nie precyzuję tego, czy chodzi o rząd PiS,
    czy o posłów PiS, czy o coś (bądź kogoś) innego... Nie kwestionuję,
    gdyż powszechnie wiadomo, że:

    () PiS ma większość w parlamencie RP,
    () PiS jest przeciwnikiem Nowoczesnej, nie zaś
    rząd jest RP jest przeciwnikiem Nowoczesnej,
    () PiS stworzył (powołał?) do istnienia obecny rząd RP

    i raczej nie warto tutaj precyzować, czy chodzi nam o PiS, czy o rząd PiS, czy o
    posłów PiS...

    Ścierają się tutaj dwie frakcje:

    () Nowoczesna Ryszarda Petru (najwyraźniej gromadząca potomków dawnych
    ,,wyzwolicieli'')
    () PiSem wspieranym przez polską część rzymskokatolickiego Kościoła.

    -=-

    Mój problem systemowy?

    () jestem przeciwnikiem bolszewizmu
    () wierzę w Boga (co często podkreślam)
    () jestem ochrzczony w Kościele rzymskokatolickim
    () za sprawą katechetki wszedłem w spór z Kościołem rzymskokatolickim
    () KRK jest organizacją spójną, niemal zorganizowaną na wzór wojska
    (obecny papież ponoć przestrzega przed skutkami takiej organizacji,
    ale ja mam za sobą ;) już 5 papieży; Franciszek jest 6, więc wiem,
    że nie warto brać do głowy tych ostrzeżeń, gdyż tylko taki reżim
    może dać temu Kościołowi wytrzymałość; Jan XXIII umarł, zanim ja
    urodziłem się, ale wliczam Jana XXIII tutaj, gdyż jest tutaj ważna
    nauka papieska, która przeżyła tegoż papieża)
    () od ,,zawsze'' brakuje mi zdrowia a na dodatek nie oszczędzałem
    siebie w przeszłości, co zaowocowało pogorszeniem stanu zdrowia

    Tak więc nie jestem zbyt ochoczo ;) wspierany przez KRK (co ma swoje
    bardzo dobre konsekwencje!) ale jestem przeciwnikiem bolszewizmu, tak
    więc i Nowoczesnej Ryszarda Petru, i Leszka Millera, i innych
    ,,wyzwolicieli'' czy ludowych ,,demokratów''...

    Ja, choć bity przez ludzi Kościoła bardzo chętnie, jestem zdecydowanym
    i wytrwałym przeciwnikiem: zbrodni, faszyzmu, nazizmu, bolszewizmu,
    stalinizmu, hipokryzji itd...

    Kościół, choć w zamierzeniach swych bardzo konserwatywny i nieustępliwy, jest
    zbyt miękki do tego, by skutecznie zwalczać bolszewizm i inne patologie społeczne. :)

    Gdybym był wspierany przez KRK -- musiałbym (razem z tym Kościołem) ulec
    dziś naciskom Rzeplińskich czy Wronkowskich, aby po latach wstydzić się
    (i żałować!) swojej postawy uległości wobec zbrodni. Bez ww. wsparcia
    mogę wypowiadać się swobodnie i za jakiś czas (jeśli dożyję tego czasu)
    będę mógł zatriumfować słowami jakimiś takimi: ,,należało odważnie wypowiadać
    się, wierząc w Boga, nie zaś obawiać się ludzi -- słabych, zalęknionych,
    pokonanych dookoła, wyeksploatowanych ideologicznie itd...''.

    Będę mógł, ale nie zatriumfuję, gdyż w tym czasie triumf taki
    oznaczać już będzie wyzwanie. :) Jak śpiewał Kaczmarski:

    strzeżcie się triumfu -- jest pułapką losu
    a jak mawiają przeróżne mądrości ludowe:
    zachowaj dystans tak do swoich klęsk, jak i do swoich zwycięstw.

    Innym moim problemem systemowym jest moje posiadanie licznego potomstwa
    ideologicznego. ;)
    Znam wielu ludzi wysoko (nawet bardzo wysoko) obsadzonych, którzy raz za razem
    chwytają się
    na tym, iż jakby realizują moje plany, moje zamierzenia, moje scenariusze -- idą moją
    drogą,
    co czasami ich irytuje. :)

    Z innej (idąc w kierunku przeciwnym) strony jestem identyfikowany z niepopularnymi
    osobami,
    myślącymi (czy wręcz postępującymi?) jak ja. Myślącymi jak ja. Te osoby myślą i
    wyrażają
    swe myśli swymi słowami i swymi czynami (nierzadko obecnie niepopularnymi) ja zaś
    (nie
    mając możliwości wypowiadania się czynami) jedynie myślę i wypowiadam się samymi
    słowami. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'