  • Data: 2016-02-03 18:01:11
    Temat: Re: ZUS staje dęba...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Nieporozumienie z jakim systemem? Może operacyjnym? Komputerowym?...

    No dokładnie...

    > Sąd białostocki (jak Ty tutaj) nie opiera się o fakty, lecz o
    > ,,pamięć'' itp. wymysły. (miernik z Lidla, drapanie w pięty, dosłownie
    > widzimisię -- kontra: testy z alergenami, wykresy spirometrii, badania
    > rezonansem magnetycznym, ,,komputerowe'' badania optyczne...)

    Jak rozumiesz go tak dosłownie jak tutaj pokazujesz i umyka ci kontekst to
    nic dziwnego ze sie dogadac nie mozecie...

    > Ja podparłem się konkretnymi cytatami; Ty zaś -- ,,swoją dobrą
    > pamięcią''. Jeśli cytowany przeze mnie poseł PiS kłamał w swym
    > wystąpieniu -- wykaż to kłamstwo, gdyż ja podparłem się jego
    > wypowiedzią bardzo starannie i zacytowałem tę jego wypowiedź.

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/petru-puste
    -szuflady-szydlo-rzad-
    nic-nie-robi,603623.html

    > Wracając do ,,systemu'' w kontekście pamięci ;) -- w sprawie ROMu
    > upierałeś się co do tego, że ROM to pamięć taka jak dysk twardy.
    >
    > ReadOnly Memory. :)

    Cos tam pamietam, ze czepiałes się słówek pomimo tego, ze wszystko było
    jasne i klarowne.
    Typowe...

    > Przypominasz mi (nie tylko tutaj) KODujących ;) obrońców Konstytucji,
    > którzy domagają się przyjęcia dodatkowych 3 osób wybranych na sędziów,
    > czyli złamania Konstytucji, która nie zezwala na taką liczbę sędziów
    > w polskim TK.

    Nie osmieszaj się...
    Chronologia się kłania...

    > Budzik:> Pamietam doskonale te figurę retoryczną
    >
    > Poseł PiS w swym wystąpieniu twierdzi, że zacytował RPetru.
    >
    > Poseł PiS od siebie:
    > ...zwracając się do ministrów rządu PiS oraz do posłów PiS...
    >

    > Cytat z wypowiedzi RPetru przytoczony przez posła PiS:
    > ...to nie Trybunał blokuje ustawy, to Wy je blokujecie, bo ich nie
    > zgłaszacie...

    Pamietasz ktore ustawy TK chciał według PiS blokować TK?
    Np. 500 na dziecko ktora miała być jedną z pierwszych ustaw.

    > Budzik:
    >
    > -=-
    >
    > Wytłumacz frankowi ze Szwajcarii swój problem jakoś tak:
    >
    > Pamiętam doskonale tę metodę:
    > najpierw wałek z lewym PITem,
    > następnie (ale tylko/dopiero w razie czego) marsz uliczny
    > w obronie frankowiczów przeciwko bestialstwu banksterów
    > ale oni teraz chcą jakiejś sprawiedliwości...

    Nie wiem skąd tutaj wtrącenie o frankach...

    P.S. Cos mi szybko z plonkownicy wyszedłes, za krótki termin ustawiłem i
    nie zdazyłem zapomniec jak bardzo rozmowa z Tobą jest mecząca :(