    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ZUS staje dęba...
    Date: Wed, 3 Feb 2016 20:40:16 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n8tkeg$da3$...@n...news.atman.pl

    Trochę nie tak. ;)

    > Postscriptum: Nie mam już czasu na jakieś wplątanie wyniku w banery, ;) więc
    > po prostu wyjaśniam, że w przerwach między ględzeniem z Budzikiem
    > a drapaniem się za uchem, ;) pstryknąłem, obrobiłem i postawiłem wynik badania
    > wzroku z 30 stycznia 2014 roku. Przypomnę, że chodzi o znak przy liczbie dioptrii
    > cylindra lewego oko. Naprawdę mam wadę optyczną oka lewego taką:

    > 5 do 6 dioptrii tak zwanej sfery
    > na co nakłada się korekta cylindryczna +2 dioptrii
    > z cylindrem w osi 100 stopni kątowych

    > file:///E:/GGGGGG/PulpitXP/MyStron/ROBO/zdrowie/Rent
    a/okregowy/okulista/16833-32i.png
    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okuli
    sta/16833-32i.png

    > ostatni zapis --- na samym dole

    > ale biegła sądowa uznała (po wnikliwej analizie) że to +5,25 -2 100 stopni

    > file:///E:/GGGGGG/PulpitXP/MyStron/ROBO/zdrowie/Rent
    a/okregowy/okulista/16824-25.png
    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okuli
    sta/16824-25.png
    > wynik biegłej -- druga strona, BADANIE DODATKOWE, tuz nad napisem ROZPOZNANIE

    > Pomyłka może być wynikiem różnych błędów, ale pełna opinia wskazuje na to, że

    > biegła sadowa, dr n. med. Irena Bernacka **nie ma pojęcia o tym, co to jest
    astygmatyzm**.

    > Wskazuje na to znak cylindra, przechodzenie od plusa do minusa (oraz powrotne
    > przechodzenie) bez zmiany osi cylindra i chaotyczne dobieranie korekty w czasie
    badania.

    > -=-

    > I nagroda. ;) Biegła nie wie, że leki przeciw alergii (ubiegając się o rentę,
    > wskazywałem na to, że jestem astmatykiem alergicznym i przedłożyłem stosowne
    + dokumenty obrazujące ten stan rzeczy) prowadzą do czasowego pogorszenia
    + widzenia, a ponadto sprzyjają jaskrze i zaćmie...

    http://www.teva.pl/Products/ProductDocuments/8.%20Fa
    nipos_Aerosol_PIL_2013_09_18.pdf

    > Tej pani też dedykuje franki. :) I muzykę -- akurat przypadkową. :)

    Bo ta pani tez jest mocna w gadaniu,/pisaniu/orzekani ale starcie z rzeczywistością
    jest dla niej okrutne. Papier wszystko ścierpi -- także takie opinie sądowe czy
    lekarskie...