  • From: "tomek." <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamiana KK Mastercard ING na Vise Citibank-LOT ?
    Date: Tue, 26 Jun 2007 13:19:24 +0200

    Użytkownik "Bartosz 'xbart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:pan.2007.06.26.10.07.16.92289@hashzero.net...

    > KK Citi a szczególnie jakiś co-brand, to najlepsze moim zdaniem i nie
    > tylko, karty do płacenia w .pl - chociażby wspomniane opłaty rachunków.
    > Rachunki za mieszkanie, media etc i tak płacimy a tutaj przy okazji biją
    > nam punkty w jakimś programie, które możemy wymienić na nagrody.
    > Dlatego warto mieć kk Citi do płacenia w .pl i jakaś inną kartę jak
    > właśnie MC ING do płacenia zagranicą. Poza tym dwie karty od różnych
    > wydawców to na pewno większa pewność.
    >
    > Co do interface www, to moim zdaniem Citi jest o niebo lepszy niż
    > java'owa mozolna kobyła ING.

    uczestniczenie w programach lojalnosciowych mnie nie interesuja,
    po czesci zajmuje sie wymyslaniem i badaniem atrakcyjnosci
    takich programow - koszt ew. profitow zawsze wlicozny jest w uzytkowanie,
    a KK mi jest potrzebna do wyjazdow zagranicznych,
    bo do placenia rachunkow to mam calkiem dobra plynnosc finansowa.

    pzdr
    tomek