eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapamiętana karta w aplikacjiRe: Zapamiętana karta w aplikacji
  • Data: 2024-09-12 16:50:24
    Temat: Re: Zapamiętana karta w aplikacji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 12.09.2024 o 09:00, Monika Głowacka pisze:
    > Koleżanka opowiadała, że była w McDonaldzie usiadła i zamawiała w
    > aplikacji z dostawą do stolika. Nie mogła zapłacić w aplikacji
    > zapamiętaną kartą. Nie mogła zapłacić BLIKiem, nie mogła zapłacić.
    > Chodziło o to, że w aplikacji w profilu McDonalda napisała fikcyjne
    > imię. Gdy zmieniła imię na prawdziwe, płatność przeszła.
    >
    > Czyżby aplikacja weryfikowała płatnika przy pomocy danych z centrum
    > rozliczeniowego?

    Idę o zakład, że koleżanka coś pokiełbasiła. Przecież w wypadku BLIK
    akceptant w ogóle nie odpytuje centrum rozliczeniowego o dane płatnika.
    Wiele razy córka płaciła BLIK-iem przeze mnie wygenerowanym z mojego
    rachunku. Karty staram się w takich aplikacjach nie przypisywać. W
    wypadku karty ewentualnie mogliby porównywać, czy dane właściciela karty
    się zgadzają, ale tu nadal nie widzę powodu, by moja córka nie mogła
    zapłacić moją kartą - za moją zgodą.

    --
    (~) Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1