eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapamiętana karta w aplikacjiRe: Zapamiętana karta w aplikacji
  • Data: 2024-09-12 19:49:13
    Temat: Re: Zapamiętana karta w aplikacji
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2024-09-12 o 16:50, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 12.09.2024 o 09:00, Monika Głowacka pisze:
    >> Koleżanka opowiadała, że była w McDonaldzie usiadła i zamawiała w
    >> aplikacji z dostawą do stolika. Nie mogła zapłacić w aplikacji
    >> zapamiętaną kartą. Nie mogła zapłacić BLIKiem, nie mogła zapłacić.
    >> Chodziło o to, że w aplikacji w profilu McDonalda napisała fikcyjne
    >> imię. Gdy zmieniła imię na prawdziwe, płatność przeszła.
    >>
    >> Czyżby aplikacja weryfikowała płatnika przy pomocy danych z centrum
    >> rozliczeniowego?
    >
    > Idę o zakład, że koleżanka coś pokiełbasiła. Przecież w wypadku BLIK
    > akceptant w ogóle nie odpytuje centrum rozliczeniowego o dane płatnika.
    > Wiele razy córka płaciła BLIK-iem przeze mnie wygenerowanym z mojego
    > rachunku. Karty staram się w takich aplikacjach nie przypisywać. W
    > wypadku karty ewentualnie mogliby porównywać, czy dane właściciela karty
    > się zgadzają, ale tu nadal nie widzę powodu, by moja córka nie mogła
    > zapłacić moją kartą - za moją zgodą.
    >

    Może nie wszystkie aplikacje tak mają, a akurat McDonald tak wymyślił z
    jakichś tam sobie znanych powodów.
    Ale BLIK wysyła dane nadawcy przelewu, więc może aplikacja McDonalda
    jest tak napisana, że jak jest niezgodność, to odrzuca... nie musi to
    być centrum rozliczeniowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1