  • Data: 2005-12-29 15:49:14
    Temat: Re: również BPH - trochę inna sprawa...
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kasia wrote:

    > Na pewno sie przejadę po Nowym Roku - jak nie zapomne, to napiszę w
    > jaki to cudowny sposób konto zostało załozone...
    > A dowodu osobistego nie zgubiłam :-) Poza tym na wyciągu nie ma
    > żadnych transakcji poza opłatą za prowadzenie...

    No to ja bym sprawę zostawił i nagłośnił za rok ;)
    Wówczas wyjdzie jaki maja burdel i ilu klientów tak taprawdę to martwe
    dusze na papierze. Niech się potem pocą wyjaśniając.
    Teraz sprawę ciuchutko wyjaśnią. Tymczasem coś się niedobrego dzieje w
    BPH i może trzeba zrobić jakąś większą aferę, bo należy im się.

    Leszek