    Subject: Re: Zmiana mBank Intensive na Pekao Świat Premium?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Sierant <b...@x...pl>
    Date: Wed, 18 Dec 2019 12:27:38 +0100

    W dniu 2019-12-17 o 23:13, Stiwi pisze:
    > Zawsze byłem klientem MultiBanku, który bardzo lubiłem za prostotę i przejrzystość.
    mBank nie był zatem moim wyborem. Dzielnie znosiłem "społecznościowy" aspekt mBanku.
    Najnowsza odsłona systemu online, to kolejna kpina z klientów przez domyślne
    ukrywanie rachunków podczas zalogowania. Ja wiem, że ten bank pozwala na
    personalizacje, układanie kafelków, reorganizacje produktów, ale w istocie rzeczy kto
    ma na to czas?

    > Mam bardzo stare konto w ogóle nie używane od lat w Pekao zwane Eurokonto Net.
    Zalogowałem się z ciekawości i zarówno stary, ale i zwłaszcza nowy wygląd systemu
    bankowości online jest niezwykle przejrzysty. To jest właśnie to czego oczekuje od
    banku. Przejrzałem ich ofertę i chyba najbliższym odpowiednikiem byłoby konto Świat
    Premium. Przy podobnych założeniach finansowych (tj. 200,00 tys. zł) większość rzeczy
    jest bezpłatnych. Spojrzałem na oferty lokat i są nawet lepsze jak w mBanku, gdzie 24
    miesiące jest 1%, a w Świat Premium 1.10% i to na 12 miesięcy. Nigdy nie
    przypuszczał, że Pekao może mieć lepsze oprocentowanie lokat od mBanku!

    > Jakieś za lub przeciw?

    PeKaO ma dość archaiczny system transakcyjny, założyłem sobie tam konto
    z ciekawości, bo wielu klientów korzysta z hipo w tym banku

    lokata na 1,1% na 12 m-cy? przy inflacji ~3%
    jak można chcieć świadomie tracić na takim depozycie

    jak już tak bardzo chcesz to najzwyklejsze konto w peksie też będzie ok
    (płatne smsy wkurzają), a depo mają teraz ciekawe w GNB

    lokata na 4 m-ce, pierwsze 2 po 3,5% a kolejne 1,8%
    można zerwać w każdej chwili, nie traci się odsetek

    powyższe dostępne w OF (z tego co widzę to w placówkach ani necie nie ma)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/