  • Data: 2019-12-18 15:31:21
    Temat: Re: Zmiana mBank Intensive na Pekao Świat Premium?
    Od: Stiwi <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, December 18, 2019 at 3:24:03 PM UTC+1, Dawid Rutkowski wrote:
    [...]
    > Ja z "premium" mam doświadczenie z promocji mkonta intensive z kartą visa świat -
    oczywiście 10zł za kartę naliczyli. Nic specjalnego nie było, przy zamykaniu nawet
    nic o pozostaniu nie mówili, a przy załatwianiu KK "intensive" były takie same durne
    "procedury" i "nic się nie da zrobić" jak dla szarego fizola.

    [...]

    I to jest ta różnica właśnie pomiędzy MultiBankiem a mBankiem. Mając ofertę kredytową
    w systemie online MultiBanku wystarczyło kilka kliknięć aby np. podnieść obecny limit
    karty kredytowej o tą właśnie ofertę, albo wyrobić sobie nową kk. W obecnym mBanku,
    można przyznaną ofertę kredytową wykorzystać jedynie na nową kk, nie można wnioskować
    o zwiększenie limitu już posiadanej.

    "intensywny" opiekun potwierdził to samo.