  • Data: 2019-12-18 22:45:12
    Temat: Re: Zmiana mBank Intensive na Pekao Świat Premium?
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.12.2019 o 21:42, Stiwi pisze:
    > Logowanie: pop-up: "czy byłeś grzeczny w tym roku?" Nachalna reklama kredytu
    gotówkowego.

    Nie mam. Była z tydzień temu taka wiadomość. Ale raz. Ale nie popup.

    > Lewy górny róg po zalogowaniu: "Tniemy prowizję nawet do zera na pierwszy kredyt
    gotówkowy".

    Nie mam.

    > Ponowne strona główna i znowu nachalność: "nie rezygnuj tak szybko" na dole i w
    wiadomościach po prawej na górze.

    A tak, tak się dzieje jeśli wycofam się z jakiejś propozycji
    (ubezpieczenia samochodu itp.). Ale wiesz, e-sklepy też tak robią.

    > Za to w tym zestawieniu brakujących kont na dole ponownie nachalna reklama "przed
    Tobą pierwszy kredyt? Kliknij....".

    Nie mam.
    Serio.
    Nawet bez adblocka. Który zresztą raczej tego nie wyłączy (no może poza
    popupem, co potrafi też goła przeglądarka).

    --
    Alf/red/