  • Data: 2019-12-18 12:45:53
    Temat: Re: Zmiana mBank Intensive na Pekao Świat Premium?
    Od: Stiwi <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, December 18, 2019 at 12:27:35 PM UTC+1, Robert Sierant wrote:
    > PeKaO ma dość archaiczny system transakcyjny, założyłem sobie tam konto
    > z ciekawości, bo wielu klientów korzysta z hipo w tym banku
    >
    > lokata na 1,1% na 12 m-cy? przy inflacji ~3%
    > jak można chcieć świadomie tracić na takim depozycie
    >
    > jak już tak bardzo chcesz to najzwyklejsze konto w peksie też będzie ok
    > (płatne smsy wkurzają), a depo mają teraz ciekawe w GNB
    >
    > lokata na 4 m-ce, pierwsze 2 po 3,5% a kolejne 1,8%
    > można zerwać w każdej chwili, nie traci się odsetek
    >
    > powyższe dostępne w OF (z tego co widzę to w placówkach ani necie nie ma)

    Ja się nie zachwycam lokatą 1%, tylko nie rozumiem jak lider bankowości online,
    internetowy mBank może mieć gorsze kursy od banku, który zawsze uchodził za
    "marmurkowy" i jak piszesz "archaiczny".

    Jednak moim zdaniem nowy wygląd bankowości online w Pekao jest niezwykle przejrzysty
    i łatwy w obsłudze. mBank to jakbym otworzył jeden z popularniejszych polskich
    internetowych portali: zawalony reklamami. Oferty na kredyty, które mnie nie
    interesują, co chwila mam jakieś 10+ nieprzeczytanych wiadomości, które mnie nie
    dotyczą. Pytania w stylu "czy byłeś grzeczny w tym roku?" po zalogowaniu. Co to bank
    dla nastolatków?