  • Data: 2019-12-19 15:47:54
    Temat: Re: Zmiana mBank Intensive na Pekao Świat Premium?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 20:26:06 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:

    > Aż wyłączyłem adblocka i połaziłem po ST mBanku (starym). Nie widzę
    > żadnych fajerwerków. Jedyne co, to czasem wiadomości są przysłaniane na
    > 5 sekund jakimiś bombkami. Ale tak samo jest z blokerem.

    Ja tego nie mam, bo po wielkich bojach, ze wsparciem "opiekuna klienta", który w
    tamtych czasach jeszcze potrafił coś zrobić (a miałem takiego, może nie
    przydzielonego na stałe, ale jak dzwoniłem między 8 a 16 to zgłaszał się ktoś z
    kompetentniejszego zespołu niż standardowe mLinki), udało mi się dawno temu wyłączyć
    mityczną 4. zgodę marketingową - trwało to tydzień.

    > A na liście kart, pod kredytówką widzę "Zwiększ limit karty kredytowej o
    > 6100 PLN".

    Ale łaska, citek mi proponuje 20k, milek 40k.
    A w mBąku lepiej nie klikaj, zwiększenie limitu kosztuje prowizję!
    Nie pamiętam już, czy zmniejszenie również.

    > PS a Millek mnie od kilku miesięcy spamuje SMS-ami "załóż kartę
    > kredytową, dobra karta, załóż"...

    Mnie milek nie spamuje SMSami (to robi citek - ale niech robi, właśnie zarobiłem
    dzięki temu 50zł) - ale z kartą ma rację.
    Nie wiem, jaką masz w mBąku, ale milkowa będzie z dużym prawdopodobieństwem lepsza.
    Np. z ubezpieczeniem albo moneybackiem.
    Do tego darmowa za 1 pyk/mc przez rok - potem za 5 pyk/mc.
    A jak nie masz KK w milku to jeszcze 200zł premii na start.