  • Data: 2019-12-18 14:46:53
    Temat: Re: Zmiana mBank Intensive na Pekao Świat Premium?
    Od: Stiwi <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, December 18, 2019 at 1:58:07 PM UTC+1, Dawid Rutkowski wrote:
    > Żeby nie być gołosłownym to napiszę conieco o tym, co mam - a w ramach tych banków,
    które mam, również o tym, co sprawdzałem - w kontekście darmowości i jej warunków
    oraz ST (ew. apki).

    [...]

    Alior Kantor mam, jak dla mnie najlepsza karta dla tych co zarabiają w EUR. Można bez
    obaw płacić wszędzie na świecie, nawet w Polsce, oczywiście uważając na DCC. Kursy
    bezpośrednie MC. Już się kiedyś chyba co do tego zgodziliśmy jak założyłem wątek o
    nowej ich wielowalutowej karcie.

    Citi mam, to świetny bank dla Polaków za granicą ze względu na bezpłatne i
    natychmiastowe wewnętrzne przelewy CGT. Gold i tak wiele poza limitami transakcji nie
    wnosi. Co innego CPC i ich MC Elite World.

    O Millenium nie wiem nic poza tym że kiedyś chyba jako jedyni w Polsce wydawali karty
    Amexa.