  • Data: 2007-08-06 19:14:26
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "swen" <n...@n...com> wrote in message
    news:piGti.2026$1G1.559@newsfe2-win.ntli.net...

    > No widzisz jaka niespodzianka, byly! I to Polskie! Owszem, bardzo duzo
    > ludzi mialo konta w bankach, co w tym dziwnego?

    u cha cha cha.

    > Osobiscie nie znam, ale wim, ze przynajmniej jeden z prezesow jednego z
    > bankow (szczegolow nie pamietam, ale jak sadze idzie to znalesc) za
    > defraudacjie zostal skazany na kare smierci.

    tak? a ktory?

    > W PRL-u finanse publiczne to byla swietosc,

    ucha cha cha.
    Przewroc swoja ksiazke na nastepna kartke, tam bedzie jeszcze ciekawej.

    > Niejeden pierwszy sekretorz trzesl porami, jesli okazywalo sie, ze w kasie
    > miasta bylo manko! Jak by to porownac do dzisiejszych czasow, to powiem,
    > ze wowczas promineci kradli lyzeczkami a dzis nawet nie tirami a calymi
    > skladami pociagow. Wowczas partyjny prominet (tez nie kazdy) mial
    > przywileje, szybsze mieszkanko w bloku, talon na samochod, wczasy na
    > zlotych piaskach w Bulgarii, zakupy w "konsumach" itp. Porownaj to do
    > dzisiejszych czasow. Zlodziejstwo w bialy dzien i to w literze prawa!

    Tobie nie tylko książki skarg i wnioskow brakuje, ale takze pierwszego
    sekretarza POP, do ktorego moglbys poleciec na skarge z jezorem, ze kolega w
    pracy sie na ciebie krzywo patrzy.

    Niejeden siedzial przez takich co to mu sie budowanie socjalistycznej polski
    marzyło.

    Zjezdzaj stad komuchu.