  • Data: 2007-08-07 17:30:19
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olisadebe"

    > taa...k . PKO był bankiem?. Masz kłopoty, z rozszyfrowaniem skrótu.
    > Powszechna Kasa Oszczędności. Były tam takie śmieszne książeczki, z
    > których wyrywało się blankiety a na koniec te wszystkie pieniądze na
    > tych książeczkach diabli wzięli , a potem na gruzach tego śmiesznego
    > tworu powstał bank ale to już nie PRL

    bzdury - od 1974 roku miałem w PKO BP rachunek ROR a te ostatnie
    literki BP oznaczały wtedy Bank Państwowy
    różne smieszne ksiązeczki czy czeki (też papierek śmieszny) miały
    banki nie tylko w Polsce

    > a PeKaO no to był BANK, zwykli śmiertelnicy nie mieli tam co szukać

    w samym III Oddziale Pekao sa w Warszawie bylo ponad 300 tys r-ków
    walutowych a'vista i jak zaczynały się rozliczać 30 IX to nocka była z
    głowy :-)

    > Banki Spółdzielcze.. śmiechu warte

    z tym się mogę zgodzić :-)

    > Dla zwykłych śmiertelników ( poza końcówką PRLu) nie było banków
    > detalicznych do których można wejśc i założyć konto.

    dla niezwykłych też nie było
    bo oprócz tych dwóch dłuuugo mielismy jeszcze tylko 2 banki:
    dla firm B.Handlowy i NBP i to wszystko
    *** blad ***