  • Data: 2010-08-25 08:45:09
    Temat: Re: Zyd Hitler naukowo potwierdzony!
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Wicik wrote:
    > Uzytkownik "fatso"<f...@n...com> napisal w wiadomosci

    > Ukrzyzowac nie mogli, bo podrózy w czasie jeszcze (chyba) nie wynaleziono :)
    > Ciekawe jak mocno obecni przedstawiciele diaspory zydowskiej sa _niespokrewnieni_ z
    praojcami z
    > biblijnych 12 pokolen?

    Obecna diaspora jest glownie we wladaniu Zydow ashkenazyjskich. To narod
    turkomanski wywodzacy sie
    z Pld Osetii, zreszta Stalin, Zyd kaukaski(Mengrel) byl jednym z nich.
    Zydzi sefardyjscy, to inni z nowu pseudo-Zydzi,
    wywodza sie z obrzeza Morza Srodziemnego czyli faktycznie moga
    pochodzic z krajow tzw Maghrebu i innych narodow
    podleglych starozytnemu Rzymowi. Podobno Francisco Franco, Caudillo de
    Espagna, byl wlasnie takim sefardyjczykiem
    i skrycie swoim pomagal. Dzieki czemu komuchy i inna lewica nie zdolali
    go wykonczyc po wojnie bo Zydzi potrafia jednak byc
    wdzieczni i go wybronili.
    Prawdziwym Zydem(haplogrupa J2) jest facet wlasnie pakujacy moje manatki
    za sciana( przeprowadzam sie na Polnoc Anglii,
    zimno mi jako Wikingowi niestraszne). Tadek to szlachcic mazowiecki, ma
    wies nieopodal Wyszkowa swego imienia. Herbowy od
    1429r czyli przodek pewnie mieczem machal pod Grunwaldem. No i co?
    Zafundowalem czlowiekowi testy -Zyd czysty, potomek
    Chrystusa i Magdaleny pewnie. A na powaznie- zapewne handlarz
    niewolnikow co przyjezdzal az z Kordoby(kalifat tam byl arabski tysiac
    lat temu),
    musial zapewne wyprobowac damski towar do haremu i tak probowal, ze az
    zepsul i pozostawil w kraju swa branke.

    fatso