eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach. › Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
  • Data: 2021-08-27 18:59:49
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > To podaj wlasciwe zrodlo na teze, a nie, ze bank dwa miesiace
    > czekal na obejrzenie wniosku :-)

    Własciwe zrodło ze banki udzielają duzo kredytów hipo?

    Naprawde nie wygogolujesz sam?
    W lipcu padł rekord wartości udzielonych kredytów mieszkaniowych przez
    banki - pierwszy raz przekroczono barierę 8 mld zł Pierwszy raz w
    historii miesięczna akcja kredytowa w obszarze kredytów mieszkaniowych
    przekroczyła 8 mld zł.2 dni temu

    > Tylko jakie granice tego rozsadku?

    To jest bardzo dobre pytanie.

    > Klienci nie byli swiadomi, ze rata jest we franku, a kurs franka
    > sie zmienia? Ciekawe, czy ktos im pokazal przyklad, co bedzie, jak
    > kurs wzrosnie o 20% :-)

    Bank powinien klientowi uswiadomic ze to nie bedzie nic niespotykanego.
    A nie zapewniac ze nie ma sie czego obawiac.

    > Moze tak - banka do 2008 sie zrobila niezla, choc potem cena m2
    > nie spadla az tak mocno. We Wroclawiu sie ustabilizowalo ok
    > 6000zl/m2 i to wiele lat trwalo.
    > A teraz jakies szalenstwo, 8tys, 10tys, nie wiadomo ile, bo cena
    > tylko na telefon, itp ...
    >
    > No i teraz pytanie - to juz tak zostanie, czy spadnie, czy moze by
    > i spadlo, ale PiS inflacją nadgoni, czy nie tylko PiS, bo innym
    > krajom tez inflacja pasuje :-)
    >
    > Przy czym ... to, ze zlotowka traci wartosc, to nic nowego.
    > Ale w 2009 sie okazalo, ze zlotowka moze spasc, i ceny mieszkan
> [...]
    Ale jak kupowałem 10 lat temu to mozna było i za 4 i za 8 kupic za
    metr.
    Teraz pewnie tez mozna i za 6 i za 12 a pewnie i drozej sie da.

    > Widac jakas prowincja,

    Tak, Poznań. No moze nie 10 a 12 lat temu.

    > https://www.nieruchomosci.com.pl/artykuly/ceny_trans
    akcyjne_mieszka
    > n_we_wroclawiu_w_2008_roku_i_prognozy_na_2009,68.htm

    > Zapewne nie - chcieli swoje mieszkanie, i stabilny kredyt, nawet
    > jesli wiadomo, kursy walut sie wahaja i trzeba sie liczyc z
    > mozliwym wzrostem np o 20%.
    >
    > Tylko ... wyszlo jak wyszlo, zaciskamy zeby i splacamy dalej ...
    > tylko co tu zrobic, zeby nie byc zaskoczonym w przyszlosci, jak za
    > CHF bedzie po 10zl :-)

    Ale co to znaczy wyszło jak wyszło?
    Chcesz mi powiedziec ze bankowcy, zapewniajacy klientów ze frank bedzie
    stabilny nie przewidzieli tego ze wielokrotnie w przesżłosci ceny walut
    drastycznie sie zmieniały?
    Wystarczy chyba spojrzec na dolara.

    Powinienes pracować w banku! ;-D

    --