eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach. › Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
  • Data: 2021-08-27 18:59:50
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Ale frankowy to w zasadzie ten sam temat.
    > Dal bank 100k CHF kredytu i mial zabezpiecznie na domu wartym 100k
    > CHF ... pstryk, dom jest warty 50k CHF.

    Nie, miał zabezpieczenie na domu wartym 100kchf x kurs franka.

    > Ano mniejsze, stad i nacisk na duzy udzial wlasny :-)

    A pomimo tego odmowiono mi kredytu.

    > Tylko wiesz - mieszkanie za 5-6k to musi byc jakas straszna nora
    > na zadupiu. I ile ono bedzie warte, ja te po 12k spadna do 8k :-)

    Chyba juz straciłem rachube w tych aktualnych cenach.
    W kazdym razie chodzi mi o to ze nie w cenach z najwyzszej polki.

    Odpowiadajac na twoje pytanie - spadna do tylu za ile ktos bedzie
    chciał sprzedac. Wierzysz ze spadna o połowe?

    I nie wywnioskowałes?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka