  • Data: 2010-07-09 20:29:57
    Temat: Re: alior - zmiany w KK
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2010 22:17, witrak() wrote:

    > Nie sądzę - interpretcja z formalnego punktu widzenia jest jasna: jeżeli
    > nie ma jawnie wskazanych innych reguł szczegółowych dla wymienionych
    > przez Ciebie i MarkaZ przypadków.
    > Więc jeżeli nie ma reguły, że nadpłata zwiększa limit - to go nie zwiększa.

    Niby jaki limit miałaby zwiększać? Nadpłata nie ma żadnego limitu
    zwiększać, on pozostaje bez zmian. Jeśli mam limit kredytowy 1000 i
    nadpłatę na rachunku 4000, to chyba oczywiste, że mam "do dyspozycji"
    5000? Limit kredytowy nadal wynosi tylko 1000.
    Wszak jak wydam 5000, to tylko 1000 będzie faktycznym kredytem.
    Pozostałe 4000 to nie kredyt, to są moje własne środki.

    Oczywiście limit dopuszczalnych operacji (nie limit kredytowy!) trzeba
    sobie tak ustawić, by operacja na 5000 przeszła, ale to żaden problem i
    oczywiście nie ma związku z wysokością limitu kredytowego.

    --
    MiCHA