eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiautoryzacja bankuRe: autoryzacja banku
  • Data: 2016-05-11 12:34:07
    Temat: Re: autoryzacja banku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hmm, a po co weryfikować ?
    Chyba że masz ochotę pogadać - inaczej na wstępie odmawiasz odpowiedzi ;P

    A do tego jeśli przed weryfikacją podają nazwę banku oraz nazwisko klienta (w domyśle
    odbierającego telefon), a potem chcą jeszcze weryfikacji to w paranoi tkwią - albo
    zdradzają tajemnicę bankową ujawniając istniejącą relację klienta z bankiem
    potencjalnej osobie postronnej - albo niech się z weryfikacją nie wygłupiają, skoro w
    oświadczeniach przy podawaniu numeru telefonu wymagają potwierdzenia, że "jest się
    jedynym użytkownikiem telefonu".

    Ostatecznie jeszcze można zapytać, na jaki numer oddzwonić i co ew. potem zrobić,
    żeby do tego samego "kąsultanta" się dodzwonić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1