eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiautoryzacja bankuRe: autoryzacja banku
  • Data: 2016-05-11 14:44:11
    Temat: Re: autoryzacja banku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    OK, przemyśliło mi się (być może telepatycznie) - tzn. dla upewnienia spytam, że to
    chodzi o to, co pisałem dalej, czyli że to konsultant odpowiada na pytanie ?
    A mieliście taką sytuację ?

    Z resztą to też nie jest takie super - bo kto się ma pierwszy uwierzytelnić, bank czy
    klient ?
    Powinien bank, skoro dzwoni - i jak ktoś niepowoładny odbierze telefon, to gdy
    konsultant poda odpowiedź, to zostaje ona skompromitowana.
    Ew. na to może być metoda, że jeśli potem nastąpi nieudana autoryzacja klienta (w tym
    np. przerwanie połączenia) to metoda zostaje wyłączona do czasu nowego wypełnienia
    tego pola - tylko że wtedy trzeba więcej kategorii niż tylko hobby, yo się raczej tak
    często nie zmienia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1