eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiautoryzacja bankuRe: autoryzacja banku
  • Data: 2016-05-11 14:53:45
    Temat: Re: autoryzacja banku
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-05-11 o 14:44, Dawid Rutkowski pisze:
    > OK, przemyśliło mi się (być może telepatycznie) - tzn. dla upewnienia spytam, że to
    chodzi o to, co pisałem dalej, czyli że to konsultant odpowiada na pytanie ?
    > A mieliście taką sytuację ?
    >
    > Z resztą to też nie jest takie super - bo kto się ma pierwszy uwierzytelnić, bank
    czy klient ?
    > Powinien bank, skoro dzwoni - i jak ktoś niepowoładny odbierze telefon, to gdy
    konsultant poda odpowiedź, to zostaje ona skompromitowana.
    > Ew. na to może być metoda, że jeśli potem nastąpi nieudana autoryzacja klienta (w
    tym np. przerwanie połączenia) to metoda zostaje wyłączona do czasu nowego
    wypełnienia tego pola - tylko że wtedy trzeba więcej kategorii niż tylko hobby, yo
    się raczej tak często nie zmienia.

    W hobby nie musi być hobby, możesz wpisać "nie będę nękał klienta
    upierdliwymi telefonami" (o ile się zmieści).
    Jak konsultant przeczyta na głos to może zrozumie swój błąd?
    Jeśli to nie wystarczy, to można dosadniej :)

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1