eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankichwila strachu w EBRe: chwila strachu w EB
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: chwila strachu w EB
    Date: Tue, 16 Feb 2010 23:30:33 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 65
    Sender: k...@h...pl
    Message-ID: <ctmqv3h5c6se$.dlg@kojer.kojer>
    References: <hlb5of$ghn$1@news.onet.pl> <hlc5bt$t04$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <smhrk0tp6c98$.dlg@kojer.kojer> <hlc82j$5pr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <r...@k...kojer> <hlccc8$3em$1@news.onet.pl>
    <1e1lcwuosp5yy$.dlg@kojer.kojer>
    <hlcik5$sag$1@atlantis.news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <hlcltl$5g9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <5...@k...kojer>
    <hldpfm$m09$1@atlantis.news.neostrada.pl> <k9g9convgzg3$.dlg@kojer.kojer>
    <hldqbe$o1p$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1sht1s1w0mzc7$.dlg@kojer.kojer> <hle6om$d8$3@nemesis.news.neostrada.pl>
    <6q2v4zqrjqbt$.dlg@kojer.kojer> <hlf59c$98h$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: aagb152.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1266359432 22339 83.4.157.152 (16 Feb 2010 22:30:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Feb 2010 22:30:32 +0000 (UTC)
    X-User: kojer666
    X-Antivirus: avast! (VPS 100216-1, 2010-02-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:518660
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 23:10:41 +0100, witrak() napisał(a):

    > Nie bądź naiwny. Pamiętasz co się stało z płatnymi przelewami w mBanku ?
    > Żaden bank na to nie pójdzie, jeśli ma stabilną populacje klientów,
    > którzy od zawsze mieli bezpłatne przelewy - za żadne skarby nie
    > będzie ryzykować ich utraty.

    Dla zdecydowanej większości płatne przelewy od 10 w miesiącu przejdą
    całkowicie bezboleśnie. Uderzy to w nielicznych. Mbank wprowadził płatne
    _wszystkie_ przelewy zewnętrzne. No i akurat eurobank się raczej nigdy nie
    kładł nacisku na bezpłatność. Kładł na wysoki procent na lokatach, jakoś
    nie przeszkodziło mu to zejść bez problemu z pozycji lidera.
    >>
    >>> Natomiast jeśli idzie o potrzebę oddziaływania (choćby siłą) na
    >>> banki, które nas łupią ile wlezie gdzie tylko jest okazja (a jest
    >>> często, bo co prawda prawo chroni konsumenta w Polsce, ale do
    >>> amerykańskich uprawnień konsumenckich nam daleko), to ani bzdurne
    >>> opowiadanie o biednych bankach (które "muszą" likwidować darmowe
    >>> usługi, bo im na "chleb codzienny" nie starcza), ani klakierskie
    >>> racjonalizowanie skierowanych przeciwko konsumentom nieetycznych
    >>> (mówię o etyce biznesowej) i leżących na granicy prawa (albo i poza
    >>> nią) praktyk - nie jest dla mnie do zaakceptowania.
    >>
    >> Zabawnie domagasz się rzeczy których nikt ci nie gwarantował. Ba bank cię
    >> ostrzega wyraźnie, że pieniadze na koncie masz zapewnić w "przeddzień".
    > Kolejny raz: o czym te mówisz ? Jak to się ma do tego co napisałem ?
    > Jak piszesz po cytacie - to nawiązuj do niego :-)

    Nijak, prawisz truizmy. Biedne banki to sobie wymysliłeś i dyskutujesz z
    własnymi wyobrażeniami tego co napisałem. Proponuję przeczytać jeszcze raz.

    >> A ja będę uważał takie postepowanie za idiotyczne i szczeniackie. Normalny
    >> człowiek jak jest niezadowolony z usług banku to zabiera swoje pieniądze
    >> gdzie indziej.
    > Po pierwsze - do najbardziej spostrzegawczych nie należysz, bo mój
    > projekt ukarania banku był cokolwiek z przymróżeniem oka. Widocznie
    > nic nie masz innego do zaczepienia, że do tego wracasz :-)

    Och, oczywiście, teraz swój idiotyczny pomysł będziesz maskował tym, że
    tylko żartowałeś. Dodanie ";)" nie zmienia faktu, że podałeś gotową receptę
    dla idiotów, nawet jak sam nie chciałeś tego realizować. Kiepska obrona.
    A do czego niby mam wracać, skoro moje (i nie tylko moje) testy pokazywały,
    że eurobank realizuje dyspozycje w kolejności: zerwanie/zejście lokaty,
    przelewy zewnętrzne, przelewy wewnętrzne. A ostrzeżenie o zapewnieniu
    środków w przeddzień jest prezentowane po zdefiniowaniu każdego zlecenia.

    > Po drugie, normalny człowiek walczy o swoje, a dopiero jak
    > stwierdza, że nic mu innego nie pozostaje - głosuje nogami.
    > Obrażanie się na bank o jedną sprawę i zabieranie bez słowa zabawek
    > przy pierwszym rozczarowaniu - to właśnie jest zagranie z piaskownicy.

    No wybacz, dlatego u nas w bankach jest tak jak jest. Bo klient zamiast
    głosować nogami siedzi ciągle w tym samym banku pomimo tego, że bank robi
    go w trąbę. No ale łatwiej porozdzierać szaty na newsach zamiast czytać
    komunikaty które wyświetla system transakcyjny.

    > A ponieważ widzę, że jakoś nie bardzo chcesz analizować
    > argumentację, tylko powtarzasz swoją śpiewkę, więc dla mnie EOT.

    A co mam mówić? Dla idiotycznej oszczędności paru groszy najadłeś się
    nerwów, zmarnowałeś czas na pisanie do banku i rozmowę telefoniczną. Twój
    wybór. Ja wolę, ustawić przelew z RO na KO dzień wcześniej i mieć spokój.

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1