eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico daje telefon stacjonarnyRe: co daje telefon stacjonarny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co daje telefon stacjonarny
    Date: Mon, 4 Jun 2007 20:43:51 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <f41m3b$2ek$1@news.onet.pl>
    References: <f419au$mr9$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010130238.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1180982187 2516 84.10.130.238 (4 Jun 2007 18:36:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jun 2007 18:36:27 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
    X-Sender: JteAwJqAvHI2MiWs2GPQK71wcJ1i8aMz
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:416899
    [ ukryj nagłówki ]


    Konrad N.S. napisał(a) w wiadomości: ...
    >dlaczego dla banku tak bardzo liczy się posiadanie telefonu stacjonarnego?
    >
    >kiedy mówię, że nie mam - bo nie mam - konsultant twierdzi, że będzie dużo
    >gorzej uzyskać kartę kredytową.


    To go przyciśnij dlaczego. Zwykle nie wie, ale ciekawe jest co na
    poczekaniu wymyśli... Np. w banku usłyszałem takie głupoty w informacji
    (co prawda pytanie czego innego dotyczyło), że zaczęło mi sprawiać
    frajdę przekomarzanie się z obsługą, która jest (wg śp. St. Lema)
    "daleko przed pierwszą linią swoich wiadomości".

    >kiedy w innym oddziale podaję numer telefonu stacjonarnego, z którego już
    >zrezygnowałem, wzmiankowany problem nie występuje, mam wtedy zdolność, duży
    >limit i kartę "od ręki".


    Spróbuję zgadnąć...
    1. "Takie mamy procedury..." przy czym nikt nie jest w stanie podać
    kto, i po co akurat takie wymyślił.
    2. Telefon stacjonarny jest zwykle związany z miejscem zamieszkania
    (czasem nawet stałego). Bankowi się wydaje, że jak jesteś uwiązany
    np. abonentem telefonicznym to jesteś bardziej wiarygodny. Faktu
    posiadania już nikt zwykle nie sprawdza.
    Być może jest to małpowanie zwyczajów zagranicznych: sklepów
    internetowych (niektóre sobie życzą podać numer, zastrzegając że tel.
    ma nie być "mobile") oraz banków, dla których świadectwem
    wiarygodności jest posiadanie/płacenie abonamentu i/lub opłat za
    wodę, gaz itp. "utility bill".
    3. Może jednak procedura przewiduje kontakt telefoniczny ze strony
    banku - chcą dzwonić taniej? :)
    4. Komplet: nazwisko, rodzaj kart/konta stanowi miejszą wartość
    dla telemarketingu niż te same dane uzupełnione o nr telefonu
    (bez względu na legalność ich wykorzystania lub udostępnienia).

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1