eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico może pracownik sklepu?Re: co może pracownik sklepu?
  • Data: 2009-02-27 19:41:52
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "filip lach" <f...@g...pl> wrote in message
    news:go93t7$e07$1@inews.gazeta.pl...

    > Kilka lat temu było to ponad 300 PLN od sztuki ;-)
    > Karta nie jest też własnością jej posiadacza, więc nie może się domagać
    > jej zwrotu,

    Tym bardziej nie jest wlasnoscia akceptanta...

    > jeśli na terminalu wyświetli się komunikat właściwej treści. Po
    > zatrzymaniu karty można klientowi wydać slipa drukowanego automatycznie
    > przez terminal, gdzie wołami jest napisane "zatrzymać kartę".

    Tylko jesli jest komunikat zatrzymac karte, w innym przypadku wszelkie
    konsekwencje zniszczenia/zatrzymania karty ponosi ta osoba.

    > "Klienta awanturującego się" łączy się z bankiem za pośrednictwem centrum
    > autoryzacji. Zawsze działa...

    Ale w co dziala? Jesli bank wydal polecenie zatrzymania to sobie to z nim
    wyjasniam, jesli nie wydal to strona jest akceptant i zadne laczenie z
    bankiem nie pomoze.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1