eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie? › Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
  • Data: 2017-08-28 11:34:58
    Temat: Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-28 o 10:47, Kris pisze:

    > Daruj Sobie te wycieczki osobiste.

    Ale dlaczego? Ty innych możesz wyzywać od idiotów, a samemu krytyki nie
    umiesz przyjąć?

    > A co do tematu- branie kredytu przez bezrobotnego raczej do rozsądnych czynności
    nie należy.

    Właśnie znikłeś całą gałąź kredytów na rozpoczęcie działalności, również
    tych z UP (warunek: bycie bezrobotnym).

    > Ale jak tam kto woli.

    Zaprawdę nie ma się co chwalić tym, że masz małą wyobraźnię i
    ograniczone myślenie. Można podać całą masę przypadków, kiedy wzięcie
    kredytu przez bezrobotnego nie będzie złym pomysłem.

    --
    Liwiusz