  • Data: 2007-07-01 12:17:59
    Temat: Re: czy to jest legalne
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 1 Jul 2007 12:19:47 +0200,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > KC Art. 66. § 1. Oświadczenie drugiej stronie woli zawarcia umowy stanowi
    > ofertę, jeżeli określa istotne postanowienia tej umowy.
    > W tym przypadku istotne postanowienia to: towar, cena, forma platnosci.
    > klient bierze w polki towar = przymuje oferte

    Czyli jeśli będzie naklejka 'GE Raty' czy podobna, to też nie mogę
    zapłacić więcej za towar, biorąc go na raty? Dobrze wiedzieć :-P

    Naklejka z kartami znaczy tylko tyle, że nie trzeba tachać gotówki tylko
    można kawałek plastiku i tyle będzie znaczyć dopóki nie będzie przepisu
    lub przynajmniej wyroku, że to oznacza
    "bezpłatne przyjmowanie kart" a nie tyko "przjmowanie kart".

    KJ
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...