    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: debetowa gold - gdzie?
    Supersedes: <s...@b...kjonca>
    Date: Sat, 4 Aug 2007 11:57:32 +0000 (UTC)

    Dnia 4 Aug 2007 13:46:52 +0200,
    osoba podpisana: m...@o...pl <m...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > No tak... Dwie wypowiedzi i obie żenujące. Odpowiedzi "parcie na złoto" nawet
    > nie liczę. Ktoś miał chyba zaparcie albo nie umie pisać po polsku. A ad vocem
    > Miernika - jest coś takiego, drogi (natoletni?) posiadaczu Visy Electron jak
    > ubezpieczenie podróżne, ubezpieczenie OC (sprawdź w słowniku albo spytaj mamę),
    > usługa VISA Concergie, Priority Pass na lotniskach... Ale rozumiem, że jesteś na
    > etapie "kaska cały czas na koncie".

    Więc może wymień na czym Ci zależy, a nie "złota debetówka" (Btw.
    dlaczego kredytowa nie?) .
    Swego czasu było na grupie porównanie ubezpieczeń dołączanych do kart.

    Jeśli napiszesz "złota debetówka" bez wskazania konkretnych powodów, to
    na inne odpowiedzi nie licz.

    KJ

    PS. Ja do Twojego postu naliczyłem 2 odpowiedzi (nie licząc mojej).
    Jeśli nie liczysz "parcie na złoto" to zostaje jedna. Problem z
    liczeniem?

    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped