  • Data: 2007-07-21 19:15:35
    Temat: Re: depozyt nieprawidlowy a karta dodatkowa?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:f7tk6a$idc$1@inews.gazeta.pl...

    > No wlasnie obaiam sie, ze w dobie zaniku anonimowego pieniadza, coraz
    > wiecej
    > urzedowych lap bedzie wyciagac sie po kolejne oplaty, za na sile
    > dopasowywane do
    > ich definicji operacje.

    Weź ty nie podpowiadaj co jeszcze można skubnąć.
    Nie jest tajemnicą, że niektóre gminy wprowadziły opłaty za powierzchnię
    dachu.
    Uzasadniając to tym, że dach odprowadza wodę opadową do kolektora ściekowego
    za którego użytkowanie wypadałoby zapłacić, tak samo jak się płaci opłatę za
    ścieki.

    I nie jest to pomysł ani nowy, ani polski. Takie opłaty od oddychania są
    wszędzie, z tym, że są one małym procentem budżetu domowego i nikomu to nie
    przeszkadza, tak samo jak nie protestujemy przeciwko opłatom do których się
    już przyzywczailiśmy.
    Problem jest w tym, że kolejne opłaty powodują pękanie i tak już mocno
    nadwyrężonego portfela domowego co prowadzi do strajków i niezadowolenia
    społecznego.