    From: "owp" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: duza wpłata na ROR - na co uwazać ???
    Date: Thu, 2 Dec 2004 09:01:16 +0100

    > powiadamiać urząd skarbowy. Bank ma obowiązek powiadamiać US o operacjach
    > wszelkich wątpliwych transakcjach powyżej 15000 euro. Ale najpierw poprosi
    > Cię np. o przesłanie do banku jakiś zaświadczeń np. potwierdzenia spadku,
    > pensji lub honorarium.

    Cześć.
    Ostatnio, z okazji prywatyzacji PKO, ojciec przelał mi 100000 (sam nie ma
    rachunku u maklera). Oczywiście te pieniądze poszły na akcje (reszta zwrot).
    Od maklera dostanę za jakiś czas też dużą sumę (za sprzedaż akcji).
    Czy US może się czepiać mnie (nie ma szans, żebym się dorobił takiej kasy na
    razie), czy poprostu, mimo iż na moim koncie, potraktują pieniądze (jeśli
    mBank wyśle inf., czy tak zrobi?) jako własność ojca ?
    Pozdrawiam
    owp