  • Data: 2004-06-02 11:05:14
    Temat: Re: e-pko --> inteligo :/
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl wrote:

    [..]

    > Z konkretnych argumentów za TOKENEM przytocze jeszcze jeden: PROCEDURA; otóż
    > jak kończą mi się zdrapki, to muszę zamówić następnę, tak? OK, czyli musze
    > wykazać pewną aktywność, stracić czas aby skontaktować się z Bankiem potem
    Nie. Inteligo od początku, a mBank od jakiegoś czasu automatycznie
    przysyła karty kodów.
    > muszę odebrać pocztę, czy TAK?? znowu strata czasu. Przesyłka ze zdrapkami
    Zadziwia mnie ten argument. Mam rozumieć, ze jedyne przesyłki które
    odbierasz to karty kodów ? Bo jeśli nie to pocztę musisz sprawdzać i tak
    i tak.
    > przechodzi przez osoby trzecie (Poczta POlska)! ja wiem że maniaków
    i co w związku z tym, że przechodzi przez PP ?
    > chipsozdrapek nie przekona żaden argument. Faktem jest że niektórym łatwiej
    > jest poskrobać palcem niż opanowac klawiaturę TOKEN-a.....ech, degrengolada.
    Argumenty się skończyły, to obrażamy dystkutantów ?
    KJ (użytkownik kart kodów w mbanku, rajfim,xelionie, inteligo i tokenów
    w VW oraz BZWBK - dla 2 aplikacji)