  • Data: 2002-07-30 15:39:58
    Temat: Re: eliksiry w fortisie
    Od: "Stefan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rad'ek" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ai6ari$1q1j$1@news2.ipartners.pl...

    > planeta jest OK? a probowales puscic przelew wewnetrzny ?
    > sprobuj -> przelew zlecony o 8.00 widoczny na rachunku beneficjenta po
    godz
    > 16.00 w najleprszym przypypadku
    >
    > fortis z jego "bankowoscia elektroniczna" jest 100 lat w tyle za
    > konkurencja, ktora rozwija swoj produkt, a zobacz jak zmienil sie pl@net
    od
    > czasow ppa banku ? prawie wcale sie nie zmienil. rachunek tam trzymam dla
    > celow eksperymentalnych wylacznie, kunsultant zadzowonil kiedys oferujac
> [...]
    Mogę się zgodzić, że ePakiet jest kulawy, ale jestem klientem fortisa od
    czasów PPABank i jestem na 100% zadowolony. Wg mnie pakiet Srebny to
    najlepsza oferta dla osób o dochodach 3000-8000 PLN wśród polskich banków.
    Mają chyba najniższe oprocentowanie kredytów w rachunku (12%), jedną z
    nielicznych kart charge z 0% prowizji, dobre oprocentowanie w rachunku (jak
    masz o/n to w ciągu ostatniego roku 10-20% lepiej od mBanku, aczkolwiek
    ostatnio się wyrównało), są bardzo życzliwi i profesjonalni (I O/w
    Krakowie), to że pobierają 3.9 PLN za bankomat nie jest dla mnie problemem
    (mam mBank i jego używam do wypłat, a jak potrzebuję większą gotowkę to mogę
    się pofatygować do kasy i wypłacić za darmo), jak potrzebuję papierowe
    potwierdzenie to też za darmo w ciągu jednego dnia mam, jak potrzebowałem
    opini o kliencie to w ciągu dwóch dni z podpisami i pieczątkami wszystkich
    świętych z oddziału uzyskałem (już sobie wyobrażam, że mi Citi coś takiego
    daje ;-) ).
    Nie miałem doczynienia z Bsk (ale znam osoby, które odeszły stamtąd z
    hukiem), poznałem natomiast Citi, mBank, Bph, Inteligo, Pekao. Fortis jest z
    nich jedynym bankiem z 99% profesjonalnym podejściem do klienta (drobne
    zastrzeżenia też się zdarzają).