  • Data: 2010-03-23 18:12:09
    Temat: Re: euro w Polsce --> czy są jakieś nadzieje?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Am 23.03.2010 19:04, Liwiusz wrote:

    > Ale o co chodzi? Że wiesz, jak to się odbywa? Zawsze możesz poczytać,
    > nawet o Europie
    >
    > http://www.polska.ru/rsjn/news/kosowo.html
    >
    > " Jednakże do Kosowa przyszli Albańczycy. Na początku nie było ich dużo,
    > ale dzięki temu, że albańskie rodziny są wielodzietne (jak to jest
    > przyjęte u muzułmanów), stopniowo liczba Albańczyków zwiększała się,
    > dopóki nie zrównała się z liczbą żyjących na tych ziemiach Serbów.
    > I tak, wykorzystując ,,czas smuty", Albańczycy zaczęli wypierać Serbów."

    No i?

    Przyszly "czasy smuty", Niemcy, Rosjanie przegonili Polakow z terenow
    "rdzennie polskich". Jakby nas bylo wtedy z 200-300 milionow, to pewnie
    by nie przegonili.

    Wlasciwie co chciales przekazac, wlepiajac link do tej taniej sensacji?

    > Nic mądrzejszego nie potrafisz?

    Nie ja zaczalem prawic o tym, jaka nas tragedia czeka za 4 lata (czy
    100, dajmy na to).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org