  • Data: 2010-03-23 18:15:21
    Temat: Re: euro w Polsce --> czy są jakieś nadzieje?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Wlasciwie co chciales przekazac, wlepiajac link do tej taniej sensacji?

    To, że zmiany cywilizacji nie zawsze odbywają się na zasadzie desantu
    wojskowego, a różnice w dzietności mogą mieć decydujące znaczenie.

    > Nie ja zaczalem prawic o tym, jaka nas tragedia czeka za 4 lata (czy
    > 100, dajmy na to).

    Za 4 lata to pewnie budżet wraz z obligacjami już się nie domknie z
    uwagi na dopłaty do ZUS, dla wielu może to być tragedia.

    Rozumiem, że może Cię nie interesować co będzie za 100 lat (nawet,
    jeśli będzie to efektem dzisiejszych działań lub zaniechań). Nie wymagam
    od każdego aż takiej dalekowzroczności.

    --
    Liwiusz