  • Data: 2011-08-08 17:32:14
    Temat: Re: euro w Polsce: dlaczego tak, dlaczego nie
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.08.2011 17:20, Kamil Jońca wrote:

    > Ależ oczywiście, że sie czytało.

    Raczej "pocieszajace historie", o tym, ze jest zle, nie tak mialo byc,
    ale w rodzimej walucie byloby jeszcze gorzej.

    Bo wysokie oprocentowanie kredytow w zlotowkach jest kolejna wada dla
    przecietnego Kowalskiego, w porownaniu do euro.

    > Nawet w tych panicznych artykułach o
    > zwyżce franka było napisane, że jakby skumulować raty, to cały czas są
    > do przodu w stosunku do kredytów złotowych. To jedno.

    I w obu przypadkach caly czas mocno do tylu w stosunku do tego, co za
    kredyt placi Holender czy Slowak w euro.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org