  • Data: 2011-08-08 21:20:07
    Temat: Re: euro w Polsce: dlaczego tak, dlaczego nie
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.08.2011 20:56, MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:9...@m...uni-berlin.de...

    > Ja w kwestii formalnej, tzn. tych opcji.
    >
    > Rezerw zawiązano zapewne nawet więcej niż 1 mld zł. (zależy od
    > stosowanych zasad wiązania rezerw). Jakaś ich relatywnie niewielka część
    > (poniżej 20%), będzie mogła lub już została rozwiązana. Zrealizowanych
    > zysków było jednak wielokrotnie więcej. Nie, nie chce mi się szukać
    > źródeł ilukrotnie więcej. Strzeliłbym, że nie mniej niż 5-krotnie (tak
    > na wyczucie).

    Oczywiscie, trudno oczekiwac, ze banki gremialnie zmowily sie, by
    dokladac do interesu. Tym, kto wtopil powazne sumy, byly niektore
    przedsiebiorstwa, nie banki.

    Chce jedynie pokazac, ze w oklepanym "gdy ktos traci, kto inny zyskuje",
    zyskujacy moze rownie dobrze byc poza granicami kraju.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org