  • Data: 2011-08-08 21:13:49
    Temat: Re: euro w Polsce: dlaczego tak, dlaczego nie
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3bovzr5b8.fsf@intrepid.localdomain...

    > "Nas" tzn. kogo?

    kredytobiorców w PLN (dług wewnętrzny publiczny i prywatny a mimo kwiku
    frankowców tego jest sporo wiecej).

    > Przeciez do tego wcale nie trzeba zadnej dewaluacji, wystarczy ze
    > pewnego dnia wszyscy np. Polacy zgodza sie pracowac za polowe
    > poprzedniego wynagrodzenia.

    politycznie nie do przeprowadzenia, przeciwnie do dewaluacji ( tu potrzebny
    podpis "jedynie" paru panów "behind the scene" a nie milionów obywateli).

    > To ze zwyzka kursow powoduje, ze Kowalski dostaje w tylek, to chyba
    > oczywiste. Tu nie ma cudow, ktos traci, ktos inny zyskuje.

    Skąd więc ten pęd do szmacenia wlasnych walut aby napędzić eksport
    obserwowany w wojnach walutowych ?

    george