  • Data: 2011-08-08 20:55:55
    Temat: Re: euro w Polsce: dlaczego tak, dlaczego nie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    > Przeciw: jednocześnie wydaje mi się, że to co nas w kryzysie uratowało
    > to to że Euro jeszcze nie przyjęliśmy.

    "Nas" tzn. kogo?

    > I kiedy złotówka zleciała w
    > dół, przyprawiając o zgrzytanie zębów frankowiczów, to jednocześnie
    > uratowała gospodarkę (albo raczej, odłożyła w czasie wyrok).

    Przeciez do tego wcale nie trzeba zadnej dewaluacji, wystarczy ze
    pewnego dnia wszyscy np. Polacy zgodza sie pracowac za polowe
    poprzedniego wynagrodzenia.

    To ze zwyzka kursow powoduje, ze Kowalski dostaje w tylek, to chyba
    oczywiste. Tu nie ma cudow, ktos traci, ktos inny zyskuje.
    --
    Krzysztof Halasa