  • Data: 2011-08-09 08:45:08
    Temat: Re: euro w Polsce: dlaczego tak, dlaczego nie
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.08.2011 10:35, Kamil Jońca wrote:

    > Wybiórczo czytasz.
    > http://wyborcza.pl/1,76842,6279665,Krew_zaczyna_plyn
    ac_o_drugiej_w_nocy.html

    > (Owszem, to nie opcje)

    Owszem, nie sa to opcje, i nie widze tam nic wybiorczego z mojej strony.

    Link ktory wlepiles opisuje dokladnie to, o czym pisze:

    - kredyty w zlotowkach sa drogie,

    - z tego wzgledu sporo osob/przedsiebiorstw zaciaga kredyty w
    egzotycznych* walutach typu frank czy inny jen,

    - w krajach euro osoby/przedsiebiorstwa zaciagaja kredyty glownie w
    euro, ktore sa stosunkowo nisko oprocentowane, wiec nie ma sensu bawic
    sie w jena czy franka; w euro maja przychody.

    * egzotyczna waluta - osoba nie osiaga wplywow w tej walucie i uwaza
    "Zurich" za stolice Szwajcarii

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org