  • Data: 2009-11-13 00:55:01
    Temat: Re: glosowanie
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie są recepty na życie. Nie mam takich ambicji. To tylko przykłady
    > rozumowania. Dla mnie najważniejsze są podatki. W moim interesie jest by
    > były jak najmniejsze. Zupełnie nie korzystam z socjalnego wsparcia budżetu i
    > nigdy nie będę korzystał. Najważniejsze jest dla mnie by płacić jak najmniej
    > na to z czego nie korzystam. Wiem, ze jest duża grupa ludzi, którzy żyją z
    > budżetu lub pieniądze z budżetu to jakaś istotna część ich pieniędzy. Tacy
    > powinni bronić podatków jak największych. Słowem, każdy powinien kierować
    > się własnym interesem.

    ja na ten problem patrzę nieco inaczej... uważam, że ludzie lepiej zarabiający
    powinni mimo wszystko płacic większe podatki... nie dlatego że jestem jakiś
    przesadnie szlachetny ani nie mam socjalnych zapędów... ale mimo wszystko
    uważam, że jest to element sprawiedliwości społecznej...nie jestem zbytnio
    społecznym stworzeniem, ale podatki płacę jak należy i nigdy w tym temacie
    wałków bym nie robił... i jakoś mnie nie boli gdy muszę nakarmic fiskusa...
    obym tylko zawsze miał jakiś podatek do zapłacenia, jak mam się z czego dzielic
    z państwem to już jest dobrze... oczywiście to jest moje prywatne zdanie,
    pewnie głupie, ale ja nie akceptuję wizji drapieżnego kapitalizmu opartego o
    dobór naturalny, gdzie jednostki słabsze muszą wyginąc... niech sobie państwo
    nakłada takie podatki jakie potrzebuje, a ja grzecznie zapłacę i nie będę tego
    przeżywał jak stonka wykopków...