eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigłosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowyRe: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
  • Data: 2009-08-14 12:18:41
    Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <
    > Moim zdaniem bezkonkurencyjny jest ten w NordeaBanku .
    > (demo nie ma, pozniej moge screenshota wrzucic)

    jak nie ma, skoro jest: http://demo.nordea.pl/
    SOLO nie jest taki zły,
    gorsze są systemy durnie zrobione i niewygodne

    np. po roku błędów w Toyota Banku już jest jako tako
    ale zlecenia stałego zaczynającego się w grudniu wystawić nie mogę
    - brak daty początku, brak cykliczności (tylko miesiące), brak
    zawieszenia zlecenia

    Jakiś dziwny interfejs miał również VW Bank -
    też coś mi ze zleceniami pasowalo. CHyba to że po wykonaniu jeszcze
    wisiały
    ** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1